ارتباط و رفتار شما با مشتری پس از فروش چگونه است؟

خلق تجربه مشتری (تعامل با مشتری)
روابطی که ما با بخش‌های مشتریان برقرار می‌کنیم که می‌تواند از ارتباطات حضوری تا خدماتی پشتیبانی را در بر بگیرد که نتایج جذب مشتری، حفظ مشتری، افزایش میزان فروش را در برداشته خواهد داشت. در واقع می‌توان گفت اصل درآمد یک کسب‌وکار در حفظ روابط ما با مشتریان بخصوص بعد از اولین خرید او نهفته است.
هدف این بخش کمک به شما برای خلق تجربه مشتری است که از مهم‌ترین موضوعات توسعه و رشد یک برند است و هر چه مشتری رضایتمندی بیشتری از ارتباط با ما داشته باشد با توصیه ما به دیگران بهترین نوع تبلیغات یا آگاهی از خدمات ما را خلق خواهد نمود. مانند تیم پشتیبانی به‌صورت آنلاین – حضوری و یا خدمات در طول عمر محصولات
سؤالات بخش خلق تجربه مشتری
1. ارتباط شما با مشتری پس از فروش محصول چگونه است ؟
کمتر یا بیشتر، بهتر یا بدتر می‌شود؟
2. هر یک از بخش‌های مشتریان شما انتظار برقراری و حفظ چه نوع ارتباطی را دارند؟
3. شما برای هر یک از بخش‌های مشتریان کدام یک از این انتظارات و روابط را ایجاد می‌نمایید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست

دانلود

لطفا برای دریافت لینک دانلود اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید